Project Description
Kompleksowa obsługa procesu sprzedaży usług satelitarnej platformy cyfrowej
Wyzwania i cele:
- Uruchomienie całego przedsiębiorstwa w ciągu trzech miesięcy, w tym przygotowanie sieci sprzedaży, zdefiniowanie oferty i zbudowanie systemów informatycznych
- Rynkowe zróżnicowanie oferty i sposobu obsługi klienta
- Zapewnienie maksymalnie zautomatyzowanego procesu sprzedaży
Rozwiązanie:
- Zdefiniowanie procesów biznesowych i kompleksowe wdrożenie systemu klasy „mission critical” dla ponad 3000 użytkowników, stanowiącego rdzeń działalności firmy – obsługa sprzedaży w punktach dealerskich, monitoring rozliczeń z klientami, rating dla systemu billingowego, sterowanie procesem aktywacji usług oraz kilkunastoma innymi procesami biznesowymi, osiągnięcie wysokiej automatyzacji poprzez pełną integrację bilingiem, provisioningiem, finansami i logistyką, archiwum dokumentów, płatnościami, systemem telefonicznym i IVR. Windykacja i raportowanie stanu rozliczeń. Rozszerzenia klasy self-care do samoobsługowej sprzedaży pakietów i filmów.
- Wykorzystane technologie: Siebel Communications & Media, Siebel Sales, Siebel Quotes&Orders, Siebel Product Configurator, Siebel Pricer, Siebel Partner Portal, Siebel CTI, Siebel Billing Management, Siebel Schedulling, Siebel EAI
- Obszar zastosowania: Order Management, Contact Management, Contract Management, Point of Sale, Selfcare, projektowanie architektury IT, integracja CRM-ERP, integracja CRM-Billing, Contact Center, Customer Data Integration (CDI), CTI
Korzyści:
- Start sprzedaży i obsługi klientów na czas, w ciągu 3 miesięcy od rozpoczęcia wdrożenia
- Pozyskanie 500 tysięcy klientów w ciągu dwóch lat
- Wysoki poziom automatyzacji nie dopuszcza błędnych zamówień
- K ontrola nad siecią sprzedaży i zbieranie pełnych informacji o klientach wyklucza nadużycia
- Jedno miejsce pełnej wiedzy o kliencie zapewnia spójną obsługę we wszystkich kanałach kontaktu
Project Details
- ClientDigital, satellite TV platform operator
- TechnologySiebel