Project Description
Obsługa zleceń windykacyjnych
Wyzwania i cele:
- Brak wspólnej bazy klientów
- Brak rejestracji historii współpracy z klientami
- Brak spójnej bazy należności windykowanych
Rozwiązanie:
- Zaprojektowanie systemu do obsługi windykacji klientów zalegających z opłatami za produkty i usługi oparty o zarządzanie zleceniami, przepływ pracy, kalkulatory rozliczeń oraz automatyzację korespondencji.
- Wykorzystane technologie: Siebel Sales, Siebel Service, Siebel Collections, Siebel Agreements, Contact Managment, integracja z zewnętrznymi źródłami danych.
- Obszar zastosowania: Contact Management, Debt Management
Spodziewane korzyści:
- Identyfikacja stałych dłużników
- Rejestracja i udostępnienie informacji o historii współpracy z klientami
- Repozytorium formularzy i dokumentów wykorzystywanych w codziennej pracy windykatorów
Project Details
- Client2011
- TechnologyFinancial services