Nie ma wątpliwości, że kluczem do sukcesu w biznesie jest rozumienie Twoich klientów. Ale kiedy liczba produktów w Twoim portfelu się rozbudowuje, kiedy baza Twoich klientów rośnie, kiedy procesy biznesowe się komplikują stanowiąc coraz bardziej zauważalny koszt, sprawy odrobinę się komplikują. Już nie jest tak prosto zebrać dane z poszczególnych kanałów obsługi klienta, różnych jednostek biznesowych i systemów informatycznych. A do tego każdy interesariusz wewnętrzny ma inne potrzeby zbierania i analizowania informacji o klientach.
Buduj strategię rozumiejąc klientów
Nasza wartość
- Rozumienie prawdy o klientach i ich wartości
- Procesy biznesowe zoptymalizowane wokół wartości klienta
- Zwiększone przychody z cross/up sellingu i obniżone koszty obsługi klienta
Dostarczana przez
- Weryfikację potrzeb analizy i segmentacji klientów
- Strategię segmentacji klientów
- Mapowanie procesów biznesowych na kanały i poziomy obsługi (SLA)
- Zlokalizowanie/utworzenie najlepszej możliwej prawdy o każdym kliencie