Spójrz na twitter.com lub facebooka. Ludzie chcą się dzielić, potrzebują tego i to robią. Opinia klienta zebrana w trakcie lub tuż po zdarzeniu, niezależnie czy pozytywna czy negatywna, jest prawdziwa. W tej prawdziwości tkwi jej wartość. Implementując prosty proces zbierania opinii we wszystkich punktach kontaktu otwierasz przed sobą nowe możliwości. Prosta technologia wsparta sztuczną inteligencją stanowi efektywne i co najważniejsze proste w obsłudze przez każdego klienta.
Wyobraź sobie, że czytasz w myślach klientów
Nasza wartość
- Możliwość udowodnienia klientom, że nam na nich zależy
- Zyskanie przewagi konkurencyjnej na bazie zaufania i lojalności klientów
- Wykorzystanie rzeczywistych potrzeb klientów przy tworzeniu nowych produktów
Dostarczana przez
- Budowa strategii „wsłuchiwania się w klienta”
- Wdrożenie technologii wspierającej tę inicjatywę (np. od FizzBack.com).