Świat się zmienia. Ostatnia dekada udowodniła jednoznacznie, że jesteśmy gotowi publikować i dzielić się olbrzymią ilością informacji na swój temat. Tworzymy coraz to nowe sieci kontaktów online. Prywatne, zawodowe, związane z lokalną społecznością czy produktem. Ale świat klasycznego CRM’u jak dotąd ignorował treści online jako źródło wzbogacania wiedzy o kliencie. Dlaczego jednak nie wykorzystać tych zasobów do wzbogacenia procesów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta?
Sięgnij po moc społeczności internetowych
Nasza wartość
- Wiedza co i komu sprzedawać w oparciu o wzorce zakupowe klientów o podobnym profilu
- Zwiększona produktywność użytkowników systemów CRM
- Obniżony koszt obsługi klienta
Dostarczana przez
- Analizę adekwatności zastosowania Social CRM
- Zbudowanie Indeksu Reputacji Online dla Klientów i zanurzenie go w procesach
- Wzbogacenie operacyjnego i analitycznego CRM o informacje z sieci społecznościowych
- Wypróbuj wiodącą platformę Social CRM od Nimble