Project Description
Obsługa sprzedaży przez partnerów oraz wewnętrzne call center
Wyzwania i cele:
- Potrzeba otwarcia nowych kanałów współpracy z partnerami w tym call center i internet
Rozwiązanie:
- Zaprojektowanie i wdrożenie systemu obsługi partnerów handlowych wraz z zintegrowanym call center w celu obsługi zamówień, udzielania wsparcia merytorycznego oraz prowadzenia kampanii wychodzących. Nowa aplikacja umożliwia także powiązanie informacji z danymi przechowywanymi w głównym systemie CRM działającym w starszej wersji rozwiązania.
- Wykorzystane technologie: Siebel Sales, Siebel Partner Management, integracja z systemem telefonii zintegrowanej (IP)
- Obszar zastosowania: Partner Management, Call Center
Korzyści:
- Integracja systemu telefonii z bazą klientów i zamówień poprawia efektywność procesów
- Uniknięcie kosztów reimplementacji / upgrade’u głównego systemu CRM
Project Details
- Client2011
- TechnologyMedia & Publishing