TENETO Consulting jest preferowanym partnerem Customer Games na rynku polskim i jako jedyna firma oferuje i prowadzi Grę CRM w języku polskim. Ponadto gra dostępna jest w języku angielskim oraz niderlandzkim. Holenderska firma Customer Games tworzy, a także prowadzi gry z zakresu zarządzania i prowadzenia biznesu dla firm i instytucji publicznych/samorządowych.
Gry jako interaktywne doświadczenie
Nasze gry biznesowe to interaktywne warsztaty, w których zespoły pracują nad różnymi wyzwaniami w symulowanym i kontrolowanym środowisku. Każdy uczestnik gry, pełni wyznaczoną funkcję i posiada określone zadania i odpowiedzialność. Uczestnicy muszą współpracować ze sobą w celu ukończenia zadania i osiągnięcia celu gry. Gry są rozgrywane przez szereg rund. Uczestnicy uczą się i czynią postępy w zakresie swoich osiągnięć w każdej z kolejnych rund. Refleksje odnośnie konsekwencji poprzednich wyborów są doskonałym materiałem źródłowym dla kolejnych działań. Badania naukowe potwierdzają, iż z prezentacji, uczestnicy zapamiętują jedynie 10-20% materiału. W wyniku uczestnictwa w grze, aktywność i bezpośrednie zaangażowanie powoduje, iż wskaźnik ten poprawia się do 400%.
Idealne wsparcie dla osiągania Twoich celów
Nasze gry prowadzone są przez trenerów, którzy dostarczają zespołowi wsparcia i wskazówek i pomagają w zastanowieniu się nad konsekwencjami poczynionych działań I doświadczeń. Prowadzący może także pomóc w przełożeniu doświadczeń z gry na codzienne środowisko pracy uczestników. W celu przeprowadzenia gry, istnieje możliwość wykorzystania własnego certyfikowanego prowadzącego lub zakupu pełnej wersji gry, która zawiera w sobie usługi trenera.
Dobra zabawa
Gry biznesowe dostarczają szerokiej wiedzy oraz pomagają w zrozumieniu istoty problem. A ponadto: uczestnictwo w grze dostarcza wiele zabawy!
Gra CRM
W tej grze, Państwa pracownicy oraz kadra zarządzająca stanie się pracownikami i kierownictwem małego biura podróży, Tactic Travel. Tactic Travel obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Podczas gry, uczestnicy starają się zaspokoić potrzeby swoich klientów oraz rozwinąć biznes. W toku gry, uczestnicy zaznajamiają się z ważnymi zasadami i pojęciami z zakresu CRM, takimi jak: zadowolenie klienta, wartość klienta (customer lifetime value), lojalność klienta, utrzymanie klienta, rachunek emocjonalny klienta (emotional bank account).