Najlepszy moment do posłuchania Twojego klienta jest przy okazji zwyczajnej, codziennej interakcji. Bezpośredniej, w punkcie sprzedaży czy trakcie rozmowy z call center. Ale też pośredniej, przez partnera czy w trakcie oglądania Twojej rekla-my w telewizji. Właśnie w tym szczególnym momencie jest on gotów podzielić się z Tobą swoimi myślami. Emocje są żywe i szczere. Uchwyć je i zostań zwycięzcą. Nie bój się poznać prawdy. Po prostu wykorzystaj to w działaniu.
Kto powie Ci więcej niż Twoi klienci?
Nasza wartość
- Stworzenie przewagi konkurencyjnej opartej o świadomość potrzeb klientów
- Produkty, procesy i organizacja ukierunkowane na potrzeby rynku i zoptymalizowane pod kątem maksymalizacji wartości
- Zwiększone zaufanie i lojalność klientów
Dostarczana przez
- Oszacowanie bieżącego poziomu zaufania klientów
- Weryfikacja wsparcia nowej inicjatywy przez markę i organizację
- Zaprojektowanie procesów „wsłuchiwania się w klientów”
- Implementacja niezbędnych narzędzi
- Przedstawienie nowej inicjatywy klientom