Kiedy w grę wchodzi obsługa klientów różnymi kanałami kontaktu pojawia się pytanie, które produkty i typy transakcji obsługiwać i jak. Jaki jest rzeczywisty koszt zaoferowania klientom wszystkich możliwych operacji przy każdej interakcji. I co się traci, gdy się tego nie zrobi. A także jak wykorzystać konkretny kanał do zwiększenia wartości klienta.
Czy zawsze liczy się wolność wyboru?
Nasza wartość
- Integralność wizerunku marki z procesami biznesowymi
- Skapitalizowana wartość każdej interakcji z klientem
- Spójność procesów pomiędzy kanałami
- Zoptymalizowany koszt interakcji na klienta/ produkt/ kanał
Dostarczana przez
- Analizę kosztu obsługi klienta/ produktu w poszczególnych kanałach kontaktu
- Kalkulację bieżącej/ potencjalnej wartości interakcji na kanał kontaktu
- Przegląd strategii i procesów biznesowych dotyczących klientów
- Mapę i plan migracji procesów pomiędzy kanałami kontaktu oraz segmentami klientów