Naprawdę wszystko sprowadza się do właściwej oferty dla właściwego klienta we właściwym czasie. Niby proste, ale w rzeczywistości ani agent call center, ani sprzedawca ani ktokolwiek prowadzący rozmowę z klientem nie jest w stanie w jej trakcie wymyśleć jak to zrobić. Kiedy jednak oferujesz usługi na rynku masowym, niektóre wzorce zachowań klientów można przewidzieć. Wyobraź sobie inteligentne narzędzie analizujące zarówno dane historyczne całego rynku jak i kontekst sytuacji i w czasie rzeczywistym wskazujące najlepsze oferty dla klienta. I kiedy naprawdę masz jedną szansę możesz ją wykorzystać.
Nasza wartość
- Wzrost zadowolenia klientów i poprawa wskaźników utrzymania
- Zwiększenie efektywności i ROI z kampanii marketingowych
- Zwiększenie sprzedaży we wszystkich kanałach
Dostarczana przez
- Zaprojektowanie reguł rekomendacji
- Wdrożenie narzędzia Real Time Decisioning
- Integracja historycznych źródeł danych takich jak hurtownia danych
- Zasilenie wiedzą wszystkich aplikacji kontaktowych w tym call/contact center i www